Fundació Barcelona Comerç

Castellano  |  Català
Iniciar Sessió
Benvinguts a la web de la Fundació Barcelona Comerç
La cerca no pot estar buida

Noticies

Comunicat: En defensa de les llibertats i la democràcia - Condemna contra l'actuació de l'Estat a Catalunya

publica Fundació Barcelona Comerç  ·  20, setembre 2017  ·  0 comentaris

Condemna contra l'actuació de l'Estat a Catalunya

Com a representant del comerç de proximitat de Barcelona, Fundació Barcelona Comerç sempre ha respectat la diversitat d'opinions i sensibilitats polítiques que puguin haver-hi entre els empresaris i autònoms que representem i, per tant, no hem fet mai valoracions que no siguin de caràcter o contingut estrictament vinculat al comerç, la nostra àrea d'actuació.

Però, en relació al repte social que Catalunya té avui, hem de manifestar que defensem el dret dels ciutadans a ser consultats i exigim als nostres representants polítics estar a l'alçada del que, en una societat democràtica, significa la llei: restar a disposició de la voluntat popular.

Fundació Barcelona Comerç considera que, en una societat democràtica, els conflictes polítics es resolen amb diàleg i negociació i no escudant-nos en la immutabilitat de les lleis.

Per això, condemnem qualsevol acció que atempti contra l'exercici ple de la democràcia, recolzem el dret a decidir i a la lliure expressió de la gent i no acceptem ni permetrem ni la coacció ni repressió de cap mena.

Comentaris:Hi han 0 comentaris disponibles.

En Portada

• Ajuntament de Barcelona Promoció Econòmica